Insecticid organic de contact si repelent impotriva gandacului puturos Halys Kill, 100 ml, SemPlus
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Insecticid organic de contact si repelent impotriva gandacului puturos Halys Kill, 100 ml, SemPlus

38,50 lei Nicio taxa

38,50 lei Fara TVA

2-3 zile
check In stoc propriu (termen de livrare 2-3 zile)

Ultima oara acest produs a fost adaugat in cos in data de: 19-03-2024

Halys Kill este un insecticid organic de contact si repelent impotriva gandacului puturos si a altor insecte cum ar fi:

- tantarii;

- mustele;

- paianjenii;

- fluturii;

- moliile.

Halys Kill este formulat pe baza de extracte vegetale superconcentrate in emulsie de glycol si actioneaza asupra insectelor atat prin asfixie de contact (uleiurile continute in produs acopera intregul exoschelet al insectelor - chitinaza - sufocandu-le), dar si prin paralizie (paralizia sistemului neuro-motor) si prin inhibarea hormonului de hranire.

De asemenea, prin formularea sa pe baza de extracte vegetale superconcentrate tine la distanta insectele, deoarece are si o actiune repelenta extrem de puternica.

Produsul se poate aplica in gradini, in curte, in balcoane etc. fara nicio restrictie deoarece nu este toxic, nu afecteaza sanatatea umana si animala.

Doze recomandate si modalitate de aplicare:

Se vor dizolva 250ml de produs in 10L de apa.

Cu solutia obtinuta se vor stropi atat insectele, cat si suprafetele pe care acestea obisnuiesc sa stea/sa se deplaseze.

Operatiunea se va repeta in fiecare zi pana la disparitia totala a acestora.

Continut:

30% ulei vegetal pur cu efect insecticid si repelent

20% ulei mineral

50% glycol

Conditii de pastrare:

+25 grade Celsius, ferit de razele directe ale soarelui

Sub 25 grade Celsius produsul precipita din cauza extractului pur vegetal, insa calitatea acestuia ramane neschimbata.

Daca observati ca produsul a precipitat, tineti-l la caldura, apoi dizolvati-l in apa calda si aplicati-l.

Produs in EU

SemPlus
smpls_0134
5 Produse
5949310001695

Rugaminte

Magazinul GenSto este creat din necesitatea intretinerii a doi copii diagnosticati cu TSA si Asperger. Prin urmare va rugam sa ridicati coletele pe care le-ati comandat. Daca stiti ca nu puteti sa le ridicati la o anumita data, va rugam sa nu comandati sau  macar sa ne contactati inainte pentru a stabili impreuna o data la care stiti sigur ca le puteti ridica. Fiecare colet neridicat de client inseamna pierderi pentru noi (timp pierdut cu ambalarea coletelor, deplasarea dupa produsele care nu sunt pe stoc, dar pentru care noi ne deplasam personal sa le aducem pentru dvs de la furnizori, cheltuieli cu livrarea si returnarea coletelor, etc). 

Modalitati livrare produse

Livrarea produselor pe care dumneavoastra le achizitionati se face in functie de modalitatea de licentiere oferita de producator.
• retail, sub forma de cutii / pachete
• licenta personalizata
• cheie de activare (specifica fiecarui producator in parte) care se trimite prin e-mail.

Termenul de livrare 

Pe site-ul nostru veti cumpara atat produse din stic propriu GenSto, cat si din stocul furnizorilor noștri. Din acest motiv avem perioade diferite de livrare. Termenul de livrare a produselor cumparate din stocul nostru este de 2 - 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si preluarii comenzii de catre noi, iar pentru cele din stocul furnizorilor , termenul este de maxim 3 -7 zile lucratoare. In cazul in care plata se face prin ordin de plata/virament bancar, termenul de livrare, pentru produsele aflate in stoc, de 2- 4 zile lucratoare se considera de la data confirmarii platii de catre banca. In cazurile speciale in care produsele comandate nu se afla pe stoc, veti fi contactat pentru a vi se confirma termenul de livrare. Pretul transportului se calculeaza in functie de greutatea coletului si locatie. In conditii speciale termenul de livrare poate fi depasit, dar va vom anunta in prealabil despre aceasta situatie .

Din cauza problemelor interne de organizare si logistica ale firmelor de curierat, termenele de livrare anuntate de catre noi 2-7 zile lucratoare, nu sunt sigure si acestea se pot modifica fara instiintare prealabila. Orice termen de livrare sau promisiune oferita direct dumneavoastra de catre reprezentantii firmelor de curierat rapid este relativa si trebuie considerata ca atare, T2K Skyline Group SRL nu isi asuma nici o raspundere pentru aceste promisiuni.

La livrare, produsele pot fi insotite de urmatoarele documente:
- factura fiscala in original,
- certificate de garantie emise de producatori sau importatori (daca este cazul),
- aviz de insotire a marfii.

Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului, dar pentru siguranta lor T2K Skyline Group SRL va expedia produsele cu un ambalaj suplimentar. Nu garantam disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate in magazinul T2K Skyline Group SRL, din acest motiv ne asumam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a importatorului/producatorului sau daca acesta nu il mai are in stoc.

GenSto comercializează atat produse din stoc propriu cat si produse din stocul furnizorilor. Din această cauză, termenii de livrare pot fi diferiți. In functie de cantitatea aflata pe stoc produsele vor fi livrate astfel:

- la produsele la care apare textul "In stoc propriu" sau "Ultimele produse in stoc"  produsele vor fi ambalate si expediate în aceeași zi, daca a fost plasată comanda până în ora 14. Puteti verifica disponibilitatea dând click pe "Detalii ale produsului"

- la produsele care au afisat textul "In curs de aprovizionare / actualizare stoc (termen de livrare 3-7 zile) după ce plasați comanda, noi verificăm stocul furnizorilor / importatorilor si va contacta mpentru a va comunica o dată de livrare. La aceste produse exista posibilitatea sa apara diferente de pret  fat de cel afisat, datorita noilor preturi de la furnizori. Nu vom expedia comenzile cu preturi marite fara a va informa si avea confirmarea dvs pentru noile preturi.

-daca ati adaugat in cos si produse din stoc propriu si produse in curs de aprovizionare, un agent va va contacta si se vor stabili de comun acord termenii livrării. In functie de necesitate, comanda se poate împărți în două comenzi (una cu produsele existente pe stoc si una cu diferenta de produse) sau se poate livra ca atare, dar la data reveptionarii produselor din stoc furnizor

În toate cazurile de mai sus, termenul de livrare curge din momentul în care avem confirmarea telefonică a comenzii (un agent GenSto va va contacta după ce ați plasat comanda)

Primirea produselor
Va rugam sa verificati coletul înainte de preluare si este de preferat sa il deschideti în fata reprezentantului firmei de curierat. În cazul în care este deteriorat, nu preluati si va rugam sa ne anuntati. Orice reclamatie referitor la starea fizica a coletului dupa plecarea curierului, nu mai este valabila

  • Politica de returnare

    Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008, art 10. lit a) contractele de furnizare de servicii a caror execuţie a inceput nu pot fi denuntate unilateral de catre cumpărător. Astfel, programul odată instalat nu poate fi returnat producatorului, indiferent de motive, in scopul restituirii contravalorii LICENTEI.

    Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, termenul de 14 zile începe sa curga de la data primirii produselor. Pentru a putea returna produsul, trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa contact@gensto.ro . Numai cererile scrise vor fi luate in considerare .

    Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in termen de 5 zile lucratoare de la notificare, folosindu-se de preferinta acelasi serviciu de curierat cu care s-a facut expedierea. T2K Skyline Group SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), adica acestea trebuie sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, zgarieturi, crapaturi, rupturi sau orice alte defecte fizice . Produsele software pot fi returnate numai daca sunt sigilate, ruperea sigiliului atrage dupa sine imposibilitatea de a returna produsul, magazinul on-line https://gensto.ro nu poate fi facut raspunzator pentru produsele comandate si desigilate.
    Produsele software care vor fi returnate vor fi insotite de factura de achizitie si de certificatul de garantie acolo unde este cazul .

chat Comentarii (0)