Cum cumpar?

Alegeti produsele.

Folosind meniul din partea de sus a paginii, navigati printre categoriile si subcategoriile pe care magazinul on-line GenSto by T2K le contine. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs, apasati pe butonulAdaugă in cos”.

Cosul de cumparaturi.

In momentul cand introduceti in cosul de cumparaturi produsele pe care doriti sa le achizitionati, acestea vor aparea in partea de sus, iar la simbolul ce reprezinta cosul de cumparaturi se va afisa numarul de produse din cos. Pentru a vizualiza produsele din acesta, trebuie sa dati click pe butonul Cos.

Aici puteti vedea numele produsului/lor pe care le-ati achizitionat, pretul  si cantitatea. Daca doriti sa achizitionati un produs intr-o cantitate mai mare sau mai mica, treceti in campul respectiv cantitatea dorita si dati click pe sageti. Daca doriti sa renuntati la un produs dati click pe simbolul cosului de gunoi, iar produsul va fi sterse automat din cosul de cumparaturi. Costul final al comenzii va fi recalculat automat aplicandu-se automat reducerile unde este cazul. De asemenea va fi recalculat automat si costul transportului, care se va regăsi în costul final.

Finalizarea comenzii.

Dupa ce ati terminat cumparaturile in magazinul on-line dati click pe butonul Achita produse. Se va deschide o pagina in care veti putea completa datele privind livrarea produselor si datele de facturare pentru a putea emite factura proforma. Tot in aceasta pagina puteti alege si care este modalitatea de plata prin care doriti sa achizitionati produsele din cosul de cumparaturi.

Trimiterea comenzii.

Inainte de a trimite comanda trebuie sa va autentificati sau sa va introduceti datele pentru crearea unui nou cont. Pentru a comanda produsele alese, apasati butonul Confirm comanda. In scurt timp veti fi contactat telefonic pentru confirmarea comenzii si veti primi un e-mail care va contine factura proforma.

ATENTIE

La anumite comenzi (cu valoare sau greutate ridicata sau obiecte care nu sunt pe stoc la momentul comenzii), exista posibilitatea sa va solicitam plata in avans a produselor. S-a intamplat de nenumarate ori sa comandam la imoprtatori / producatori anumite produse pentru clientii nostri iar acestia sa nu  le mai ridice de la curier. Neridicarea produsului se traduce prin pierderi financiare pentru compania care administreaza magazinul (platim atat livrarea cat si returul), pierderi de timp si implicit clienti care asteapta comenzile noastre in timp ce noi ne ocupam de comenzile celor care nu le ridica.